2012. október 16., kedd

Nyertem!

Ha már ennyire gáz az életem, legalább van benne 1 csipet jó is...
A facebook-on, mint mindenki más, én is szoktam osztogatni a post-okat/képeket, stb.
Eszemben volt vasárnap este, hogy van 2 Pizzéria, megosztós post-ja, az egyiknél hagyok üzenetet~persze nem vér komolyan~hogy ha nem minket dob a gép, akkor átpártolok 1 közös baráthoz, akik otthon pizzéria minőségű pizzát sütnek, nagyon ott van!/Gabiék, mint tudjuk/. :)
Hétfőn 11 órakor jutottam géphez, s a mail-jeim között szerepelt 1 fb-s üzenet-miszerint nyertem 1 pizzát! /nem annál, akinek írni akartam, de ez a lényegen nem változtat!/
Mivel Férjem nem igazán szereti a netet, ezért gondoltam, szépen titokban tartom a szülinapjáig~szombatig~és akkor rendelem meg neki a kedvencét~magyaros pizza.
Ma pedig Gabiék nálunk voltak, és ráterelődött a szó a pizzára~merthogy pizza alapanyagokkal foglalkozó családi vállalkozásban dolgoznak, és nekünk is hoztak pár cuccot~és bebuktam a pizzás dolgot. Gabi rákérdezett, és én már nem tudtam mit felelni...
Bár Férjemnek így is meglepetés volt, de kissé csalódott vagyok! :(
~meg persze hülye is, mert nem tisztáztam le velük, hogy el ne szólják maguk~

8 megjegyzés:

Csiburaska írta...

Remélem az Élet Minden területén NYERNI, ÉS GYŐZNI fogsz;-)))

Unknown írta...

:))))))
Az a Lényeg, hogy azért a férjednek meglepi volt :)

Pocilakóra várva írta...

Köszi Csajok!
Csibu!
Kívánom Neked is!

Popi írta...

Ne foglalkozz semmivel, csak azzal, hogy nyertél és jöhet a pizza :)

Havanna írta...

Látod, azért arrafelé is kisüt a nap!
Végre,egy kis öröm! Kívánom, hogy még sok-sok jó dologban legyen részetek!

Pocilakóra várva írta...

Popi, Havanna!
Nektek is köszönöm!
Szorítok ám Értetek is!

Daisy írta...

Gratulálok!!!!
Tök jó!!!
Én egyszer nyertem egy fél litetes colát, egy fél literes colával, de úgy örültem neki, mintha ki tudja milyen nagy nyeremény lenne. :-)
Persze ez sem rajtam múlott. Én nem is akartam inni, de rámtukmálták és a kezembe nyomták, ha én választottam volna, az biztos, hogy nem nyert volna. :-))))

Pocilakóra várva írta...

Daisykém,
Köszi! :)
Puszi