2013. március 5., kedd

Bon-bon/forma...

Ha már az Fb-re feltettem...
Kb. 2 hete vateráztam 1 formát...már régóta fájt rá a fogam, és most ebben élem ki a kreativitásom...

Csenge kérésére válaszolva az ötletet innen merítettem:
http://www.pralineparadicsom.hu/2010/11/praline-hardcore-kaverajongoknak.html

Megszokhattátok, mindig eltérek kissé a receptektől, mégpedig jelen esetben kétféle csokit használtam~látható is :)
~kiskanál segítségével kentem ki a formát mogyorókrémes Milkával olvasztás után, majd a fennmaradóhoz tettem fehér csokit és kávét~ez adta a tölteléket
...és Nescafet nem használtam...
Végül pedig fehér csokival talpaltam.
Ja, és én fagyasztóban dermesztettem.
Eddig mindenkinek ízlett :)

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

de szuper!!!muffin tésztát tettél bele????Puszi:Csibu:)

Pocilakóra várva írta...

Csibuka, köszi!
Nem tészta, csoki van benne... :)
Puszi

Havanna írta...

Oh, ez olyan csábító:)))
Ügyi vagy! puszi

Pocilakóra várva írta...

Havanna, köszönöm! Puszi

Névtelen írta...

Nagyon jól néz ki!Recepted van az olvasó közönség számára? :)