2013. március 7., csütörtök

Kezdem feladni...

Már nincs erőm...küzdeni...
Folytatni a napi szélmalomharcot...nem lesz jobb...tudom, váltani kellene...de jelenleg ez a biztos pont...még ha szar is...így is nehéz...tudom, kinek nem az?...
Kolléganők helyettem intézkednek...fasza...
Ha muszáj elmennem orvoshoz~ma fogászatra kellett volna~ a főnökasszony húzza a száját, de persze a másiknak mindent lehet...természetesen munkaidőben...
Én vegyek ki szabit, míg nekik fél nap elmehet, nem baj...
Hematológiára 05.09-én van időpontom...
Otthon is csak a veszekedés megy a pénztelenség miatt...
Hová fajult ez a világ?
A sport már nem a rögeszmém...felszaladt 2 kiló télvíz idején, és nem tudom leadni...hiába tekerem a kilométereket, a heti 3 zumba edzés...és nem látom, hogy mozdulna a mérleg...és zavar!
...panaszkodnak nekem...mások, akiknek felborult az élete, mert gyermekük született...mert az éjszaka közepén fel kell kelni hozzá etetni...mert körülötte forog minden, és nem tud elvégezni a kedves szülő...
...tudom, ne ítélkezzek, de inkább cserélnék velük...
Kiborultam...

5 megjegyzés:

Unknown írta...

ÓÓÓÓ ezer ölelés...Nagyon megértelek , én is ugyanezeken az érzéseken mentek keresztül és nagyon nehéz kimászni belőle.Muszáj erőt venni magadon, mert csak Te tudsz magadon segíteni.
Nem tudom milyen beállítottságú vagy, de hallgass pozitív gondolkodású hanganyagokat olvass olyan írásokat!
Nekem ez sokat segített , remélem neked is fog :-)
(Baba vonzása blogomban sokat írtam erről)
Kitartás, hidd el ki tudsz ebből mászni!csak előre tekints :-)))

Csiburaska írta...

Csatlakozom Edina hozzászólásához!Kérlek ne mondj ilyet hogy "feladom":( Puszika

Névtelen írta...

Nem szabad feladni soha!!!Hiszen ez a célod a BABA!Miért pont most adnád fel,ha már eljöttél eddig?KITARTÁS!!

Üdv egy sorstárs,Csenge

Unknown írta...

Rázd le magadról mások nyavalygásait, majd talàlnak mást, ne a te erődet szívják el!
Most olvastam éppen: "nem tudom a siker kulcsát, de a bukásé az, ha mindenkinek megpróbálsz megfelelni"
Kitartást, s fel a fejjel!

Pocilakóra várva írta...

Köszönöm Csajok...most csak ennyi...