2013. március 8., péntek

Kínlódások...

Tegnap Férjem fogászatra ment, és ma nagyon kínlódik a gyökérkezelt fogával... :(
Steril gyulladás lépett fel, és a fájdalomcsillapítón kívül Dalacin-t kapott...
/nekem is mennem kellett volna, de nem jutottam volna be/...
Én is alkottam ám.../tudom, úgy érzékelhető, hogy túlspilázom, de nekem nem tűnik annak, maradandó "élmény", az már tuti/...majdnem megfulladtam...azt álmodtam, hogy iszom 1 pohár vizet, és félrenyeltem az éjszaka folyamán...nem kicsit...hosszú időn keresztül köhögtem, és még mindig fáj a torkom...mint amikor a gyomorsav mardossa az ember torkát...
De úgy látszik dolgom van még...

3 megjegyzés:

admin írta...

Igen, van még..., megfullasztani a másikat! :-DDDD
Jól van na, vicceltem! Puszi!!!

Pocilakóra várva írta...

Köszi!!! :)))
Tudom! Puszi

Unknown írta...

Persze, hogy dolgod van! :-)
Férjed a Dalacinnal vigyázzon, komolyabb féle probiotikumot szedjen mellé és utána is.Én férjem is kapott egyszer a fogára és ,több mint fél év volt mire a normál bélflórát helyreállítottuk nála :-(