2013. március 16., szombat

Jótékonysági zumba Heréden...2 órán át...

Az úgy kezdődött, hogy van 1 kislány, akinek a szívtranszplantáció jöhet csak szóba...de ehhez steril szoba kell, ami nincs meg anyagi okok hiányában...
Erről szólt ma ez a nemes gesztus...
Andikán kívül eljöttek ketten az utóbbi maratonról...talán 1 fokkal jobbak is voltak...a síp otthon maradt! :)
Volt még 1 új-Karolina, aki szimpatikus volt, de érdekes zenéket hozott...
Készültem én is a bon-bonokkal, amint az az előző bejegyzésemben szerepelt...
Még poénkodtam is a kocsiban, hogy veszek tombolát, és amilyen szerencsém van, haza is hozhatom a bon-bont...
Gondolati szinten eljátszottam azzal, ha így lesz, akkor újrasorsoltatok...
...és tényleg így volt... :( :)
Melust küldtem ki érte...
A zumba csapatunk legalább belekóstolhatott...
A másik tálcát 1 cukrász csajszi nyerte meg... :S; de tesztelés után állítólag átmentem a vizsgán, mehetek hozzájuk dolgozni! :) ...ha így lehetne...
A számok, amiket szerettem volna, előttem ellőtték...
Melus nyert 1 táskát, a közös számunkkal... :)  ~neki is, és nekem is benne volt a repertoárban a 7...angyalok száma állítólag...
De ami a lényeg, hogy tényleg működik az erő, az összefogás...167.000 Ft jött össze...100 beugró, a többi tombola...

Nincsenek megjegyzések: