2013. szeptember 13., péntek

Döbbenten nézek...vagy talán hinnem kellene?...

Valami van a levegőben...volt már ilyen...
Kezdődött múlt szombaton, amikor is Andikáék esküvőjének rövid összevágását néztem, a zene alatta Avici: Wake me up...szeretem ezt a zenét...kb. 2 perccel utána a rádióban is megszólalt...
Meluséknál mondtam valamit, már nem emlékszem, az is bejött.../anno a zumba zenék voltak ilyenek/...
Annának vérnyomást mértem, rávágtam az eredményt/systoles értéket/, mielőtt kiírta volna a gép, és annyi lett...
Ma Röpcsivel beszélgettem, elmesélt 1 történetet, és sejtettem/tudtam a folytatást...
Délután rákerestem Csilla barátnőm leveleire, mert kíváncsi voltam a lombikokra a sztárdokkerrel, és most kaptam tőle hónapok után 1 újabb levelet...
Talán holnap adok fel 1 lottót... :)

Nincsenek megjegyzések: