2013. szeptember 5., csütörtök

El vagyok maradva...

...sok mindennel...a bejegyzésekkel, a blogok követésével...
Ez a bejegyzés is csupán azon apropóból született, hogy éjjel azt álmodtam, nekem nem lesz lombikkal sem gyermekem...és mint tudjuk, sajnos a vérzéses álmok is mindig bejöttek, ellentétben a gólyás/babás álmokkal...
Olyan kedvetlenül mentem el vérvételre reggel/ciklus 3. napja/, azon gondolkoztam, minek is?...
De nekiduráltam magam, a csajok megszúrtak a laborban, levettek vagy 8 kémcsőnyi vért/tiszta véradás... :)/
Sikerült elintéztetni a háziorvossal a helicobactert, az INR-t/prothrombin/ a Hepatitis C-t; a nőgyógyásszal a Hepatitis B-t/HbSAg/, a chlamydia pneumoneae-t, mycoplasma pneumoneae-t, D-vit-t, homocystein-t, D-dimer-t.
Közben Böbe barátnőm intézte nekünk a bőrgyógyászatot-AIDS szűrés miatt.
Délután hívom a genetikát.
Holnap intézem a Férjem Hepa B, C beutalóját a házi orvosánál. Remélem sikerül.
/Megjegyzem: 1 hete az ÁNTSZ-nél csekket, és vizsgálatkérőt kaptam; úgy, hogy egyébként valamilyen formában együtt dolgozunk... :S /
Tudom, hogy másoknak is fizetniük kell, de ennyi szolidaritás sincs a kollégákban?...

Nincsenek megjegyzések: