2013. szeptember 17., kedd

Vizsgálatok letudva...

Reggel már korán indultunk, hogy időben odaérjünk a vérvételekre.
A recepción nem volt nálam a lista, csak fejben tartottam, mit kell ma tenniük velünk, ellenben a kartonom sem volt ott...aztán mégis előkerült...
Leiden/5500 Ft/, AMH/5500 Ft/, majd mindkettőnknek kromoszóma karyotipizálás/2*14.000 Ft/...
Úgy szúrt meg az asszisztens, hogy észre sem vettem...
Időközben bepofátlankodtam, megérdeklődtem, hogy nem férnék-e be a mai napra kenetminta vételre, ha már úgyis itt vagyunk...a másik recepciós elmosolyodott, majd leültetett...
Közben kijött a sztárdoki, és amikor már láttam, hogy a fakkban van a kórlapom, tudtam, sínen vagyunk...
Kis idő telt el, és már hívott is be...levette a mintát/10.500 Ft/, közben beszélgettünk, többek közt az alakuló Citroen-ről...azt mondta, ha kész, eljön megnézni :)
Elköszöntünk, majd átballagtunk a másik épületbe spermiogram-ra/15.000 Ft/.
Ahogyan jöttünk ki a kapun, eltűnődtem ismét, hogy miért nem léptük meg előbb az intézetváltást? A doki még mindig angyal egyébként :)
Következő konzultáció: október 15. 12 óra

3 megjegyzés:

Popi írta...

Ne agyalj azon, miért most! A lényeg, hogy most jó helyen vagy! Nekem eszembe sem jut rákérdezni magamtól, hogy mit csináltam 8 évig :) Úgy gondolom, hogy jókor váltottunk, mert a dokinak volt ideje kitapasztalni, kidolgozni a legtutibb módszert, hogy baba legyen a pocakomban! :) Nálatok is így lesz!!!

Havanna írta...

Nagyon jóóó! Drukkolok erősen! :))

Heniiii írta...

Én is ezen kattogok folyton, de most jó helyen vagyunk :)