2013. szeptember 8., vasárnap

Hiányzó vizsgálatok, és időpontjaik...

Pénteken sikerült elintézni Férjem beutalóit...Böbe szerda reggel 3/4 6-kor megszúrja, aztán viszi a vért a laborba.
A genetikán nem sokat okosodtam...hívtam a Bajcsy-t, de ott a kedves hölgy szabira megy, okt-ben jön vissza...az már nekünk késő...
Még meg próbálom a régi MÁV Kh-at holnap, és az OGYEI-t...
Szept. 17-én 9 órára egyébként is megyünk a Kaáli-ba spermiogram-ra, és a hiányzó panelekre/AMH, Leiden, kromoszóma karyotipizálás, ha addig nem tudjuk máshol elintézni/.
24-én 10 órakor pedig a sztárdokkerrel találkozó a kenet mintavételre. /Eredetileg késő délutánra akartak időpontot adni, de nem tudtam bevállalni/...
Elviekben ezt a helyi kórházban is elvégzik ugyanannyi összegért, de gondolom akkor már jobb, ha a doki veszi le.

7 megjegyzés:

admin írta...

Sugárzol...! :-)))

Pocilakóra várva írta...

Igen, így is érzem! Köszönöm! :)
Puszi

NMartina írta...

Igaza van Bogyónak! Én is úgy vettem észre hogy optimistább vagy!!
Lehet hogy 24-én én is a kaáliban leszek a doktorbácsinál :)

Pocilakóra várva írta...

De jó!:)

Névtelen írta...

Szia Szivecske!

Nagyon nagy drukk nektek!!!!

puszi!

luna

Pannaa írta...

Húú felpörögtek ám az események. De jóóó! Kezem-lábam csuriban értetek. Ölelés!

Pocilakóra várva írta...

Luna Drága!
De jó, hogy írtál! Nálatok mi újság?
Puszi

Pannám,
Köszönöm!
Ölellek