2016. március 14., hétfő

Kirándulás...

A hosszú 7végét, és a jó időt kihasználva eszembe ötlött 1 spontán gondolat...
Kiránduljunk egyet...ok, de hová is mehetnénk?
Felvetettem Sás-tó-t...
A Férjem egyből bele is egyezett, hiszen rég jártunk már a Mátrában...
Kiépült Sás-tó, ahhoz képest, ahogyan emlékeimben élt...
Felmentem az 53 m magas kilátó tetejére, de sajna képet nem tudtam készíteni...pedig gyönyörű volt a táj...de olyan kilengése volt a kilátónak, hogy féltem, hogy a telefont ijedtemben kiejtem a kezemből... :)
Tanösvényen sétáltunk 1 darabon, majd felvetette Férjem, hogy ugorjunk el Kékesre is, ha már erre vagyunk...
Szerpentines úton vezettünk tovább...gyönyörű volt, ahogyan az árnyékos fák közül a nap előbukkant...
A kilátóban már máskor jártunk, ezért csak sétáltunk ott is...
Kirándulós szerkóm: csizma szoknyával...jól mutattam... :)
De nem túrázni akartunk, csak sétálni.../azt majd legközelebbre ütemeztük/...
























Nincsenek megjegyzések: