2016. március 11., péntek

Nem stimmel valami...

Hétfőn munkában kaja után ismét nem éreztem jól magam...
Vércukor mérővel 7.7-es eredményt produkáltam...
Kedden az edzést simán /rosszul lét/ végigcsináltam, bár 10 perc után szakadt rólam a víz...
Szerda reggel éhgyomorra mértem meg a cukrom-9.8...
...majd 1 zsömle, és 2 dl tej /régen az volt a cukorterhelés várandósoknál/ elfogyasztása után 2 órával 9.5...
Ekkor már sírva fakadtam...
Hívtam a diabetológust, a laboros barátnőt...aki csütörtök reggel 5.40 táján megszúrt, és meg is kaptam mail-ben az eredményt...
5-ös cukoreredményt produkáltam...
A koleszterinem, és a karbamidom szállt el kissé.../de mindig magasabbak ezek az eredmények/.
21-én hívnom kell a dietetikust, aki ennek függvényében dönti el, hogy terhel-e, vagy sem...
Kg-ban is feljebb csúsztam...ami valljuk be, nekem nem tetszik, nem érzem jól magam... :(
Jut eszembe, kb. 1 hónapja is rosszul lettem itthoni edzés keretében...
...akkor azt hittem, túledzettem magam-500 kitörés, kb. 200 guggolás, plank, lábemelés...a szívem felett a bordaközben /izmok?/ is sokszor szúró érzést érzek, sokat fáj a fejem is...

Nincsenek megjegyzések: