2010. március 27., szombat

Fordulatok...

Azt hiszem, hogy ismét sok minden összejött...
Csütörtökön az állandó pörgés mellett a férjem bográcskajával várt:)
Aztán este sikerült annyira felmennie a hormonjaimnak, hogy összekaptunk az újabb IVF időpontján...
Dacból sötétben mentem futni...
...de jobban éreztem magam utána.
Tegnap kertészkedés utánra maradt a futás, érdekes módon mégsem éreztem magam fáradtnak.
Nem pörögtem fel, sőt aznap meghűlt bennem a vér...de erről nem szeretnék szót ejteni...
Ha tegnap kezdtem volna ezt a bejegyzést, teljesen másról és másképp írtam volna...
...hihetetlen, hogy az emberben 1 pillanat alatt átértékelődnek dolgok, események...
Ja, és megérkeztek a gólyák 2 m-re tőlem...

1 megjegyzés:

admin írta...

Aztamindenit, de viharos az életetek! :-s
Ha gólyát lász, használd a kezedet!!!! :-)