2010. március 2., kedd

Mérhetetlen...

A hétvége mondhatnám eseménytelenül telt el, annyi kitétellel, hogy barátnőm szombaton nekem sírta el bánatát. Végre, nem csak az én nyafogásaim kellett hallgatnia, hanem én nyújthattam támaszt valakinek.
Tegnap már szokássá váló gyomorgörccsel mentem dolgozni...
Azt hiszem most erről többet nem is szólnék.
Végre tavasz van...most, ahogyan ütöm le a billentyűzetet, a napsugarai már beragyogják a szobát...erre vártam!:)
Este még vigyáztam a gyerkőcökre, és a kislány iszonyatos módon hisztis, nem kellett megjátszania magát...:)
Ahogyan sírt, toporzékolt, benne volt a hisztin kívül minden fájdalma is, hogy őt "elhagyták"...higgadtan magyaráztam neki, hogy ezért ne haragudjon, de annyira fájt nekem a szomorúsága, és a hisztije, mintha a saját gyermekem fordult volna velem szemben...fura, tudom...hogy meg tudom-e valamikor, milyen érzés a saját gyerkőc, kétséges...

3 megjegyzés:

admin írta...

Kár, hogy a környéken nem üresedik neked való állás... Garantálom, egyből szednéd a sátorfádat, ami a Te szempontodból jó lenne (én viszont nem örülnék neki!).

Linsy írta...

Ennyire rossz a munkád?
A tavasz nekem mindig valami új kezdete. Itt az ideje a pozitív gondolkodásnak - határozom el mindig, tedd ezt te is. Fel a fejjel, erős vagy.

Hajnalka írta...

Szia! Remélem a tavasz meghozza számodra is a változást! Hiszen ilyenkor minden kivirul. Remélem a mnkahelyed nem lesz sokáig ennyire idegölő! Biztosan nem jó úgy munkába menni, hogy közben a gyomrod görcsbe rándul. Tapasztaltam már én is. Ahol én is dolgoztam a szülés előtt ugyanez volt, csak az egy hatalmas gyár volt, sok emberrel, aki inkább eltiporja a másikat, minthogy segítene neki, persze akkor sem hagyja békén, ha az a másik nem is piszkálja. Szerencsére én ebből menekültem most meg. Vissza pedig nem hiszem, hogy tudok menni, mivel 12 órás műszak, s 3 nap meló, 3 nap otthon, nappalos éjszakás egyaránt. Férjem meg 3 műszakozik 8 órában. A gyereket meg nem akaszthatom szögre, hogy addig maradjál lógva. Szóval nem lesz egyszerű megtalálni a helyes munkát, ami még tetszik is . HAhahahaha. Jó vicc :o) Szóval ne búsulj, fel a fejjel!!