2010. április 20., kedd

Az életben a legfontosabb...

Teababa hozzáfűznivalójához: Igen, igazad van Barátnőm, amikor azt írtad, hogy a legfontosabb dolgot már megkaptuk társunk személyében, aki biztosít minket szeretetéről, együttérzéséről, elviseli hibáinkat...
Tudod, azt hittem, hogy amikor az ember már úgy gondolja, hogy harmónia veszi körül, akkor eljut a célig is...de valahogyan ez nekünk IVF-eseknek nehezebben megy...
...de ha elég kitartóak vagyunk, akkor egyszer meg fogjuk látni az alagút végén a fényt is...

6 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia, örülök, hogy jártál nálam, hamarosan én is jövök hozzád és visszaolvaslak. Most csak pár bejegyzésig jutottam és bennem a kérdés, hogy mitől van rossz kedved ennyire?
Miért pocaklakó? Kismama vagy?
Andryka
www.sagolek2009.blogspot.com

Hajnalka írta...

Szia! Remélem ezt az utolsó mondatot komolyan is gondolod! S kívánom, hogy úgy legyen! Kukk hozzánk, blog barát díj van számotokra! Másikat azt hiszem érthető okok miatt nem tudom odaadni, pedig nagyon szeretném!!! De remélem egyszer odaadhatom neked is!

Betty írta...

...Én is ebben bízom.....

Unknown írta...

Szia, Andryka vagyok a Sagolek2009blogból.
Akkor ezek szerint azért vagy ilyen szomorú, mert még nincsen babátok?
:-(

Unknown írta...

Szia, végigolvastam a blogod és nagyon szorít a szívem. Okoskodni nem akarok, mert pontosan tudom milyen az. Én is jártam ebben a cipőben, túl egy vetélésen, túl a hormonkezeléseken, injekciókon...Aztán csoda történt. Remélem tudsz még hinni!!!!Sosem szabad feladni.
Statisztikailag is lehetetlen az, hogy valahogy ebben az életben ne hozzatok össze legalább egy gyereket. Valahogy, valamikor sikerülnie kell!!!!!!
Kérlek ne keseredj el jobban, fel a fejjel, leszel te még nagyon boldog drága!!!!!!
Átérzem a bajod.
Andryka

Unknown írta...

Tudom, hogy nem panaszkodsz, tehetetlennek érzi magát az ember, mert nem siettetheted a dolgot, max.mindent megtehetsz és kénytelen vagy várni. Állandóan azt hallottam én is, hogy türelem, de amikor az ember elhatározza, hogy gyereket akar, akkor már másnap jöhetne. Ha csak úgy simán várakozunk, akkor is rossz, ha közben beüt egy vetélés, akkor még rosszabb. Aztán főleg ha még jön jó pár akadály, akkor kilátástalan a dolog...pedig, ha valaki ennyire akar, akkor meg is kapja. Anyám mondta mindig. Hány éves vagy, ha megkérdezhetem?(én 34)
Aztán van az a tábor, akinek azonnal sikerült, ők nem is értik miről van is itt szó.Ők a szerencsések. Én is amikor vetéltem zokogtam a babáért, mellettem pedig pár abortuszos feküdt. Egyszerűen nem értettem.
Ezt nem lehet felfogni.