2010. április 30., péntek

Gyerkőcök

Azt hiszem, hiába szép az idő, nyárias nap van, a hangulatom 1 gleccserhez hasonlítható...
Megismertem ma 1 kedves anyukát, akik szintén IVF-esek, és elég jól és sokáig elbeszélgettünk. Az 1. IVF nekik sem sikerült, a 2-ból lett 1 iker terhessége, de lepény leválás következtében császárral megszülettek élve a 25. héten, és a 2-, ill. 8 napot élt a vegyes páros...:(
Jött a 3. IVF, és az sem zajlott komplikáció mentesen, ugyanis a 28. héten ugyancsak lepény leválás miatt megszületett a kisfiuk, aki tündéri.
Az unokahúg, akihez mentem, dumálós kis csajszi, a kemény 4 hónapjával, csak lökte a sódert. Annyira édesek voltak együtt:)
Közben pedig 1 újabb akadály gördült amúgy sem zökkenő mentes életünkbe...1 olyan dolog, ami miatt azt hiszem inkább...

3 megjegyzés:

Hajnalka írta...

Szia! Azt hiszem másnak sem megy minden úgy, ahogyan szeretné. Ilyenkor annyira örülök, hogy ami kicsit nehezen összejött,zökkenőmentesen folytatódott, s itt van nekem, az én kislányom. Remélem azért a kisfiú jól van. Annyira sajnálom, hogy így alakul.

Mátébogyó írta...

Hú, 4 hónaposan be sem áll a szája? :-))
Még egy akadály????
Azt mondják, a baj csőstől jön... Sajna -úgy látom- érzitek ezt ti is. :-((((((

Unknown írta...

Szia, hazajöttem, tudom még lógok egy levéllel neked.
Mit jelent az, hogy "1 olyan dolog, ami miatt azt hiszem inkább... ".Ha nagyon személyes persze nem akarok kutakodni, csak olyan rosszul hangzik.
Sagolek