2010. május 29., szombat

Mi történik velem?

Tegnap sikeresen összekaptunk...belátom, az én hibámból fakadóan, de tényleg!
Mérgemben-egyébként is arra készültem-a nagy esőzések hatására a temetőben készültem lesarlózni a füvet. Annyira dühös voltam, míg végül sikerült lecsillapodnom, de ismét belekerültem abba a szituációba, hogy pár könnycsepp után üresnek éreztem magam...
Nem megy a sírás...és ez így nem jó...
...talán ezek kivetítődnek a fizikai állapotomra is...
...reggel remegve ébredtem, gyomor savval, állandó fáradtság érzettel, a méhem úgy fájt, hogy már klinikai eset leszek lassan...

2 megjegyzés:

Mátrai Anita írta...

Szia!
Mátrai Anita vagyok. Ha jól láttam, csatlakoztál a blogunkhoz (Bogi és Kamilla naplója). Titkosítanom kellett, persze nem miattad, vagy ilyesmi. Ha továbbra is szeretnél olvasni minket, küld el az e-mail címed a matraianita@freemail.hu címre és szívesen küldök egy meghívót.
Bocsi, hogy így megszólítottalak, remélem még "találkozunk".
A blogodba is beleolvastam, sajna többre nem volt még időm, de remélem hamarosan jobbra fordul a sorsod, mert most elég szomorúnak tűnsz.
Üdv: Anita

Hajnalka írta...

Szia! :o( Remélem már kicsit javult a helyzet, s mire a nap kisüt (még pár napot várni kell rá :o( ) a hangulatod és a helyzeted is változni fog!