2010. május 8., szombat

Vége...

Arra a bizonyos jogi ügyre megkaptam szerdán a "szerelmes" levelet, és pénteken a megbeszélt időpont helyett 1 óra csúszással zajlott le a dolog...:S
A csaj nagyon rendes volt, ahhoz képest, hogy cirka 1/2 évvel a másik milyen volt...:S :(
Kb. háromszor sírtam el magam, látta ő is, hogy nagyon ki vagyok...
Remélem a közeljövőben pontot tehetünk a végére...
Hazajöttem, még pityeregtem, majd este, amint férjem is hazaért beütött a crack...
...Az APEH sem engedte el az önhibámon kívüli jogosulatlan igénylést, és megbírságolt...
De, fellebbezni lehet, és nem hagyom annyiban!
A forint is gyengül, a külföldi pénznemek pedig erősödnek, és azt hiszem, ha így haladunk, akkor a részletet sem tudjuk majd fizetni...
Most már tényleg vége...bárcsak vége lenne!
Sajnálni azt nem kell, én sem teszem!
Csak pusztán a gondolataim vetem a virtuális papírra...
Mások azt mondják fel a fejjel, egyszer csak majd jön a dolog jó része is...
Na, ebben én már nem hiszek!

1 megjegyzés:

Anzsi írta...

Én is azok közé tartozom akik azt mondják HIGGY!!!!

Legalább ezen is túl vagy.
Mindent meg lehet oldani valahogy. És ami fontos, nem vagy egyedül.