2010. október 18., hétfő

Az elmúlt hét történései...

Nem is tudom hol kezdjem...
Szerdán írtam a TV2-nek...igen, a hot rod-os levelet küldtem el, talán ők fogékonyabbak...talán...
Csütörtök óta annyira meg vagyok fázva, hogy létezni alig van kedvem.
Természetesen szegény férjem is csatlakozott hozzám...olyannyira, hogy ma bementem munkába, papírmunka elintézése után fordultam is haza...
Szombaton délután elmentünk sógoromékhoz-férjem kapu-pántot hegesztett nekik-amíg ők ügyködtek, sógornőmék pedig elmentek vásárolni, elfoglaltam magam a kutyijukkal, Logan-nal, és ki próbáltam az új csodájuk...Bremshey futópad...30 perc futás-gyaloglás után sajnos búcsúznom kellett tőle...:(
Mondtam is nekik, hogy bérleti díjat fizetek, csak jöhessek:))
Hiszen kint már nem merek...
Múlt héten annyit vateráztam futópad ügyben, hogy lett volna 1, ami nem is túl drága, csak addig filóztam, míg lecsaptak rá...hát, igen, ennyit rólam...
Drága férjem megfontoltságnak nevezte a "töketlenkedésem"...:)

2 megjegyzés:

Mátébogyó írta...

Na ez nálunk is így megy! Addig-addig gondolkodunk, amíg a másé lesz! :-)
Akkor a másik csatorna elveszett, mint szürke szamár a ködben...? :-S
Nem biciklizés közben fáztál meg! Mi is betegek vagyunk! Máté kezdte, már pénteken fura volt, csak nem tűnt fel és szombaton megérkezett a takony. Most már én is fújom az orrom, majd' szétszáll a fejem és a szemeim..
Szerintem valaki bewvitte a bacit a Ligába, mert egyébként mi máshonnan nem nagyon tudtuk volna összeszedni..., így meg, hogy Te is beteg vagy, tuti ott lappangott valakiben!

Linsy írta...

Ebben az időben csoda ha valaki nem beteg. :S Én is ilyen "nézzük meg a dolgot az ötezredik oldaláról is " típus vagyok. :D