2010. december 24., péntek

Levél...

Drága Jézuska!

Ha már gondolt rám Jeanner...
Pedig nyilván jól tudod, hogy a hitem a semmiben hever...
Lássuk csak, hogy így mit is kérhetnék?
Talán több türelmet, és kitartást!
Nem vagyok telhetetlen, ezért már csak annyit szeretnék, hogy-ahogyan Jeanner is-hozd egyenesbe az életünk...
Kívánok kevesebb gyűlölködést, több szeretetet...
...kevesebb igazságtalanságot, több empátiát...
...s nem utolsó sorban mindenkinek teljesülhessen az, amire vágyik a szíve mélyén!

Tovább adnám:
Zohar
Betty
Ferilka
Hajnesz
Kat
Linsy
Mátébogyó
Mesi


A szabályok:
  1. Add tovább a listaírós feladatot további 7 bloggernek.
  2. Linkeld be őket.
  3. Hagyj náluk megjegyzést, értesítsd őket.
  4. Írd meg a karácsonyi kívánságlistádat.
  5. Küld el a listát a karácsonyi ajándéklistára, azaz a radmila.morgan@gmail.com címre
  6. Szurkolj, hogy teljesüljenek a kívánságaid.
  7. Legyen boldog karácsonyod!

4 megjegyzés:

Mátébogyó írta...

:-o
Köszi...
Ez már a jövő évi?

Jeanner írta...

úgy legyen! :)

Mesi írta...

Nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltál rám is, igazán tetszik a kezdeményezés, de most ebben a mémben sajnos nem tudok részt venni, nem tudnám kinek továbbítani! :( Azért bízom benne, hogy teljesülnek a kívánságaitok! Puszi

Ferilka írta...

Szia!!! Sajnos én is lemaradtam az idei kívánság-levél írásról, túl későn olvastam a bejegyzésedet...Majd írok priviben bővebben, addig is sok puszi!