2010. december 8., szerda

Múlt csütörtök

Múlt héten írni akartam...de mégsem tettem...annyira tolultak bennem az érzelmek-ahogyan most is-hogy nem akartam fújni a régi lemezt...
Mégis 1 dolgot kiragadok a múlt hétből:
Eltelt 3 hónap, és csütörtökre volt időpontunk a nyaki ultrahangon a Férjemmel. 13 órára kellett mennie, és cirka 2 perc alatt ki is hajították...az asszisztensnő végtelenül bunkó volt, az empátia 1 szikráját sem véltem felfedezni benne...de a jó hír az, hogy a doktornő semmit sem talált, bár sokáig nézte a bal oldalt/ott, ahol a fogának már csak a gyökere van/...
...
Ma ismét rám tört az ambivalencia...:S
Türelmetlenség váltakozása a vágyódással. Kell nekem sok babás blogot olvasni...de hát ez már így marad...

2 megjegyzés:

Jeanner írta...

Ez a hozzáállás valahonnan ismerős, amikor mentem 2hetes kontrollra, nekem is "bekukkantott" a doki, közölte, hogy nem kell védekeznünk, öltözzek és menjek, Isten áldjon... Én meg csak álltam a nadrágommal a kezemben és bámultam ki a fejemből, h "Most mi van??!!"

Hajnalka írta...

Szia!

Hasonló esettel már nekünk is volt dolgunk, s ráadásul a kicsi Viviennel! Azt sem nézték, hogy pár hónapos gyerekről van szó, aki szopik, meg hát ugye napi rezsim. Szóval vannak érdekes emberek, orvosok...

Remélem nem csak vágyódás marad sokáig!

PÁPÁ