2011. december 20., kedd

Még mindig...ZUMBA

Tegnap óta szabadságon vagyok! Hurrá!
Ezt kihasználva, ma elmentem a délelőtti zumba órára is. Az edzőnkkel együtt heten voltunk, de nagyon jól éreztük magunk!
Barátnőmmel tanakodtunk, hogy mi lenne, ha estére pedig ő jönne el hozzánk, és együtt mennénk zumbulni újra :)
Na, neki sem kellett több, benne volt a buliban. :)
Itt is nagyon kevesen voltunk, csak öten, de legalább családias volt a hangulat, ahogyan az instruktorunk fogalmazott!
Bár nagyon elszomorított a tény, hogy lecsökkent a létszám, hiszen volt olyan alkalom is, hogy 21 ember rázta!
Mi lesz velem, ha elmaradnak a zumba órák???
Nekem ez a drog! De most komolyan! Másnak más...míg mások alkotásban, kreativitásban találják meg önmaguk, és életük értelmét, addig én ezt érzem sajátomnak 100 %-osan!
...mindig gondom volt azzal, hogy nem találom a helyem, nem értek semmihez-ezt én gondolom így-most végre megtaláltam!
Most jót mosolygok magamban, hogy mennyire nem így volt az elején...az 1. óra után...á, ezt nem nekem találták ki...riszálás, hastánc mozdulatok, kéz-láb koordináció...és itt vagyok, le sem tudok kattanni róla! :)

Nincsenek megjegyzések: