2012. augusztus 1., szerda

Á, már megint...

Nem húztam fel magam kivételesen...de elegem van abból, hogy bármit csinálok, én jövök ki belőle rosszul...a drágalátos kolléganő ismét súgott-búgott a munkáltatómmal...neki mindent lehet...
Múlt csütörtökön viszont már Kingának panaszkodtam, tegnap Timinek erről...
...amíg nem esem össze ~fél~holtan, addig itt semmi sem fog változni...bár akkor sem...
...majd fogják arra, hogy mimóza voltam, nem bírtam a terheket...
Tudom, ismét itt tartottam...úgy éreztem, hogyan lehetne elfelejteni az életet, hogy ebben más ne sérüljön...

4 megjegyzés:

Popi írta...

A szívem szakad...nem lehetne otthagynod ezt a kócerájt? Nincs valami más lehetőség? Bármi más jobb lehetne...

admin írta...

Sérülés nélkül csak úgy lehetne, ha se kutyád, se macskád nem lenne..., DE mivel van, a téma FELEJTŐS!!!!!!!

Pocilakóra várva írta...

Sajna most ez a lehetőség van, és nincs tovább.

Pocilakóra várva írta...

Tudom... :(
2kutya és 1 macsek mellett... :)