2012. augusztus 15., szerda

Nem is tudom...

...kire haragudjam?...
A SORS-ra, hogy ismét felborította az életem...vagy magamra, amiért mimóza vagyok?...
Mert gondolom sok minden közrejátszik ismét abban, hogy a mensesem már 34. napja nem jelentkezik...
~azt hiszem be kellene vállalni ismét 1 műtétet, és aznap reggel már ilyesmin nem kellene törnöm az agyam~
Frontok jönnek-mennek, a sport, vagy a nem evészet kavar ennyire be, hiszen tegnap is megjegyezték vagy hárman, hogy össze vagyok szakadva...pedig szerintem nem is...csak formálódtam...
A sírás kerülget...most is olvastam 1 sorstársnál, hogy életében nem volt még pozitív tesztje...nekem volt, de nem őriztem meg emlékbe...hiba volt...talán már nem lesz többet...

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Ha megőrizted volna, csak még jobban fájna. Azt nézegetnéd állandóan, és az akkori remény csak még nagyobb űrt és fájdalmat hagyna maga után. :(