2012. augusztus 5., vasárnap

Hétről...

Kicsit vegyes érzelmekkel zajlott a hét...
Szívem szerint 1-1 "nagyobb eseménynek" külön bejegyzést szánnék, de örülök, hogy ennyire futja az időm, és az akaratom...
Csütörtökön 1 kedves, nem közvetlen kolléganőm az Ezotéria újságot nyomta a kezembe...
...Aviva torna, Meddőség szellemi-lelki háttere, Kikényszerített utód, és sorolhatnám...
Csakhogy emlékeztessem magam a későbbiekben~ha már az idegosztályon kötnék ki~, idézek pár mondatot:
..."nem minden nőnek feladata, hogy gyermeket szüljön."...
..."ha valaki élettervében nem szerepel a gyerek, vagy nem ez a központi feladat, akkor boldogtalannak fogja érezni magát, ha mindezek ellenére főállású családanya lesz. Egy nőnek több oka is lehet, ha úgy dönt-születése előtt-hogy nem szül gyermeket..."
 ..."Spirituális szempontból, amikor az ember mesterségesen hoz létre életet-és itt most a terméketlen nőkről van szó-, alapvető szellemi törvényeket sért meg. Ha egy asszonynak nem lehet gyermeke, annak mély oka van."...
Ír még arról, ha nincs gyermeked, akkor más tevékenységnek "hódolhatsz"...
Na, persze...csak juss el ide, fogd fel, értsd meg...
Zumbázhatom én, főzőcskézhetem, az akkor sem fogja pótolni a gyerkőcöt...
Pénteken, pont ez a kolléganő volt, aki vígasztalt...pedig neki is mennyi baja van, de nem mutatja... :(
Úgy látom, erős mindenki, csak már én nem állok a lábamon...
Végül is a tegnapi szülinapi buli után nem is csoda...
...ad1: semmi kedvem nem volt elmenni...
ad2: nem jutottam el így edzésre sem, pedig Andi barátnője~Regina, aki szintén edző Angliában~ is itt volt, és csütörtökön ketten tartották az edzést, és nem is volt rossz...
/pénteken pedig lenyomtam itthon a 3 órás zumba partit dvd-ről... :) /
ad3: a bal combom 6 darázs csípte meg/vagy 1 kétszer szúrt/, amikor én ökör segítettem a csajnak összekapkodni a kötélről a ruhákat, csak épp elfelejtette közölni, hogy van 1, amelyikben darázsfészek van...még jó, hogy helyileg marhára allergiás vagyok rá...és még mindig szépen néz ki calciummal, ecetes-vizes ruhával...
Ja, a hab a tortán, hogy volt ott egy csaj, aki ecsetelte a szülését, és nem felejtette el elmondani, hogy egyébként e terhessége előtt vetetése volt~szavaival éljek~és én csak néztem ki a fejemből higgadtan...
A 18 hós kislánya viszont nagyon tündéri, és ahogyan a Férjemre mosolygott, a szemébe könnyek gyűltek...

1 megjegyzés:

Jeanner írta...

Nem értheti ezt az, aki még nem ment rajta ilyen, vagy olyan formában keresztül. :(((