2012. augusztus 16., csütörtök

Edzés...

A zumba ma nagyon hirtelen ért véget, ugyanis Andika megtévedt...15 perccel a befejezés előtt lenyújtottunk...
Aztán, amikor megkérdezte, hogy volt-e valami észrevétel a mai órával kapcsolatban, gyorsan rávágtam~ki más, ha nem én~hogy rövidre sikeredett...
Mondta, hogy tényleg, de hiszen még így is ráhúzott 3 percet...és akkor esett le neki, hogy 1 másik helyen tartja 18.45-ig az órát...úgyhogy becsülettel le is nyomtunk még vagy 3 számot...
Beszélgettünk, hogy akik anno annyira akarták, hogy a községünkben is tartson órát, 1-2 alkalom után feladták, és mára maradt a "mag"...többek között én is...hiszen meg is jegyezte, hogy én sem sokat hiányoztam még!
Bár tüske szerintem mindkettőnkben maradt, azért örülök, hogy akkor kiálltam az elveimért...tuti, ha nem tisztázom le, ma már nem lennék a "magban"...

Nincsenek megjegyzések: