2012. augusztus 31., péntek

Adós vagyok...

Na, nemcsak a banknál...
A szombati zumbás nyársalós nyárbúcsúztatóról még nem is adtam számot~08.25~...
Edzés a szokásos időpontban/18.órakor/; megbeszélés szerint 20 órakor nyársalás...a köztes időpontban Andikánál lehetünk...
Nekünk úgy jött ki a lépés, hogy Melus barátnőmékkel átmentem, majd Évi fuvarozott haza...a Férjem ugyanis autót szerelt, és a köztes időben tudtam hazajönni...majd újra vissza...
Zumbázni ugyan nem zumbáztunk~gondolatban nosztalgiáztunk a zenékre~, de nagyon sokat nevettünk...
Twister-eztünk...olyan pózok alakultak, hogy már azt sem tudtam, merre van a kezem, és hol a lábam... :)
~Andika, Móni és Kati az elején~







~Adri, Melus, Móni, Detti~                


~Évi, Erika, Johanna, és én...







Nem adják vissza a képek a fergeteges este hangulatát...

Nincsenek megjegyzések: