2014. január 7., kedd

Babás, sztárdokis, ...

Napok óta hulla vagyok...nincs kedvem zumbulni...pedig erős 2 kg pluszban vagyok, és rá kell vennem magam, hogy lemenjen...
A szürke hangulat feloldására hét végén ismét megyünk Dia barátnőmékhez Bencézni... :)
Fura...pont tegnap mondta Juci barátnőm, hogy mivel babákkal vagyunk napi szinten, ezért ő még nem akar szülni...
...én meg szeretném, ha idén tudnék...
Ma is Noel...a maga 2 hójával teljesen elvarázsolt...gagyarászik, nagyokat mosolyog, és nem mellesleg gyönyörű! /Bocsánat, nem fájdítani akarom senki szívét!/
...a nővére az anyukájukkal nem volt hajlandó elmenni vásárolni, vigyáztam rá-vigyáznom kellett! ki volt adva ukászba :) Talpraesett kis csaj, meg kell hagyni...
Hívtam ma a sztárdokit is, mert a rákszűrésemben eltelt 1 év...nem gáz, 2-3 évente szoktak menni, ezért nem fog kiutasítani az Intézetből...
...és ha már telefonvégen voltunk, újra megkérdeztem a Merional adagolást.
Apropó, telefon. Tegnap hívtam a genetikust is a Bajcsy-ban, mert kérte, ha eredmény lesz a kezemben, akkor legyek szíves. Megtettem, nagyon kedves volt.
A Gólyahír Egyesület védőnőjével is beszéltem még az Ünnepek előtt...siralmas sorszám, közülük 4 védőnő fogadott örökbe...
Azt hiszem, ezt a lehetőséget még nem szeretném...

1 megjegyzés:

NMartina írta...

Figyuszkázz Poci! Nem akarok beleszólni, de véleményem szerint az ördög sosem alszik. Inkább csináltass egy rákszűrést, ne várj két évet... Sok. -függetlenül attól, hogy ki kéri, ki se...- Már csak azért sem mert terhesgondozás során úgyis kell 1 évnél nem régebbi, ha meg már lehet választani akkor inkább előtte piszkáljanak meg... Anno Anyunak asszem 3/4 év telt el a két vizsgálat között és még száz szerencse hogy ment, mert rossz lett az eredmény és műteni kellett... Ekkor volt 38. Azóta minden ok. kopp.kopp.kopp