2014. január 30., csütörtök

Izgalom és uh...

Természetesen már órák óta nem alszom...
A legkorábbi busszal megyek, hogy időben fent legyek...
A doki természetesen már gőzerővel dolgozik...
Rám kerül a sor...a szívem a torkomban, míg vizsgál az uh. alatt...
Nyálkahártya vastagság: 7.5 mm
Jobb oldalon tüszők mérete: 14*13, és ha jól emlékszem11*13, + több...
Bal petefészek: 16*14, és több nagyobb...
Az uh utáni konzultáció: még 3 napig reggelente 1.5 ampulla Merional, és belép 3 napig a Cetrotide...este változatlan a Clexane 0.6, és Klion /utóbbi szerdától, a vérzés megszűnésétől/.
Szombaton 22.30-kor Ovitrelle, majd hétfőn punctio! :)
Vár minket 9-9.15 között...
Akkor még kapok antibiotikumot-nem is baj, mert szerintem megfáztam :( ; Medrol-t is említette, Utrogestant...
Kérdeztem a progesteron szurit, mondta, hogy vigyünk 1 ampullát, és megnézi.
Kérdeztem, hogy mit vehetnék be a megfázásra? Rubophen cold van otthon, azt mondta, bármit, de inkább pálinkát! :) Jó fej doki! :)
1 gond van, nem bírom a pálinkát, vagy a pálinka nem bír engem... :)...of course...




3 megjegyzés:

Popi írta...

Drukk hétfőre!!!

Estsanatlehi írta...

Drukkolok nagyon. És szerintem két deci esti borocska is megteszi... :)

Pocilakóra várva írta...

Köszönöm Neked is! De jó, hogy írtál! :)