2014. január 24., péntek

Elkezdődött! :)

Tudom, teljes mértékben tisztában vagyok vele, nem azok a nagy dolgok, kvázi katasztrófák, amikről én írtam tegnap...csak tényleg hajlamos vagyok az érzelmi "kicsapongásra"...nesze neked, hormonok...
Tegnap este 20.40-kor el kezdtem barnázni...úgy voltam vele, hogy akár már aludhattam volna is, és csak erre ébredem fel...tehát, a mai napot számolom a ciklus 1. napjának!
Hívtam is Kedvenc Dokink, az ő rábólintása nélkül nem akartam semmit tenni...mehet a Merional!
Gyorsban be is szúrtam a munkahelyi tartalékom, és csüt-ön vár 7.30-ra folliculometriára! /Csak hívjam a csajokat is, hogy írjanak be!/
Most ismét lelkes vagyok, de meddig?...

5 megjegyzés:

U2 írta...

Tegnap írtam neked kommentet, de valamiért nem küldte el. Így kellett lennie. Megírtam, hogy holnapra - azaz mára - egy új napra ébredsz majd meglátod :-)És hogy mindenkinek vannak rossz napjai (hetei...). Az álmok azt mutatják, amitől félsz és ami foglalkoztat, akár tudatalatt is. Az ilyen horoszkópot pedig ne vedd annyira komolyan, mert ezek az éves horoszkópok általánosak, nem személyre szabottak. Nem a te utadat mutatják, hanem az x, vagy y csillagjegyűekét általánosságban. A pontos szkóphoz szükség van a születési helyeden és dátumodon túl még az óra-percre is. Szóval kitartás!!!! Meglátod minden rendbe lesz! ♥

Popi írta...

Tarts ki és bízz, mert másként nem lehet!

Pocilakóra várva írta...

Olyan jó, hogy vagytok! Köszönöm!

Pannaa írta...

Végre-végre... Hajrá :-D

Pocilakóra várva írta...

Köszönöm Neked is! :)