2014. január 23., csütörtök

Hullámvölgy...

Nagyon könnyen belesüllyedek a "minden szar" hangulatba...
Történt, hogy tegnap olvastam az éves horoszkópot, s nagyjából mindegyik azt írja, hogy majd ősszel várható jó hír-gyermekáldás...na, király...nem hagy nyugodni a dolog, mert kb. 3 napja volt 1 álmom, miszerint már terhes hasam volt, és már éreznem kellett volna a magzatmozgást, erre elkezdtem vérezni...
Feleslegesen vágok bele ismét a programba?...
Tudom, már megint szar a hozzáállásom...
Tegnap egész délután vártuk az állatorvost oltás ügyben, és nem jött...értem én, hogy közbejöhet bármi, de nem illene szólni, hogy ti hülyék, ne várjatok? Ez tipikus...én is kimentem tegnap látogatni, lett volna 1 s.o.s látogatásom/végül is, azt is megoldottam/, de már nem volt pofám visszamondani...nem vagyok mindenható, de ennyit sem érdemel meg az ember?...
Emiatt ugye ugrott az edzés/úgy gondoltam, jobb, ha mindketten otthon vagyunk/...kicsit sem voltam mérges...
Tetőzte még a "kedves munkaadó" is az amúgy sem felhőtlen hangulatom...
Reggel az enyém szólt be-mondhatni közönséges volt, míg délután a maszekos...olyan gyorsan rávágtam a telefont, hogy szerintem észbe sem kapott...
...és milyenek az emberek...bent, semmibe néznek...ha kell valami, akkor ugorjak, de rögtön, egyébként pedig átnéznek rajtam...na, mindegy is...
Felváltva csörögnek a telefonok...legalább lekötik a gondolataim...
Most olvastam Ani blogját...nem is bírtam ki sírás nélkül...

Nincsenek megjegyzések: