2014. szeptember 29., hétfő

Nekem ez nem megy...

...sem az, hogy "üljek nyugodtan a fenekemen", mert-bár igaz, de-rajtunk kívülálló ok/Isten, sors, baba, etc./ dönti el, hogy mikor mi jó nekünk...
...hogy mivel ártok, mivel nem...alhasi vérbőség fokozásával, stb.
...hogy ne üljek ide 2 hétig, ne postoljak az állapotomról, a tüneteimről...
Valószínű, gyenge vagyok, és hülye is...
Éjszaka hol hidegrázásra ébredtem, hol melegem volt...
A jobb oldalam, kvázi a petefészek környékén majd le akart szakadni; reggel pedig az egész hasamban izomláz szerű fájdalmat éreztem, görcsölést nem...
Tudom, Tina írta azt, hogy a beágyazódás napjaiban pakolt, cipekedett nehezeket...tegnap segítség nem lévén, utóbbit abszolváltam...ez van...tehetek nyugodtan szemrehányást magamnak, hogy nem tudok vigyázni rájuk...
Kövezzetek meg, nyugodtan, de! Annyira "könnyű" a spontán teherbeesőknek, amikor már csak azzal szembesülnek, hogy 2 csíkos a teszt...így voltam az 1. terhességemnél...Férjem meg is jegyezte, hogy akkor nem kíméltem magam, és mégis sikerült!...
Eszembe jutnak Ilona szavai: akkor sikerül, amikor az ember elengedi ezt a témát...el lehet ezt engedni?...Biztosan...ha máshogy nem, akkor úgy, hogy többet nem teszem ki a Férjem ilyennek...azt meg úgysem vagyok képes megállni...

17 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia,

Nem tudom miert boltlok bele egy blogba, ami aztan elvisz egy masikba es igy tovabb. Nem tudom hogy szeretnem azt hinni hogy tudok segiteni valahogyan vagy vagy tenyleg tudok. Nem tudom ki niyott ra es ki zarkozik el. Szeretnek segiteni es keresem az utat hozza. Megfogott mikor irtal az agykontrollrol. Megneztem hol van a Kaali, XII kerulet. En ott foglalkozok Reikivel. Ha a belso hang azt sugja van dolgunk egymassal akkor irj. Nem kerek erte penzt csak keresem azokat az embereket, akikkel kolcsonosen tudunk egymasnak segiteni.

Ivett

andi565 írta...

Na, nekem ettől az engedjük el a témát, vagy ne görcsöljünk rá szövegtől égnek áll a hajam! Hogy lehet nem gondolni rá, amikor ott van a hasadban az embrió? Az a legrosszabb az egészben, hogy az ember már azon görcsöl, hogy nem szabad rágörcsölni...Én, mint ahogy már írtam, leginkább a képzelőerőben hiszek, abban, hogy látom a babát és a babaszobát :)Nagyon várom a tesztelésed napját :)

Pocilakóra várva írta...

Ivett,
Tudom, a megkérdezésed nélkül tettem ki a hozzászólásod, de úgy gondolom, ha tudsz segíteni bárkinek, már megérte.
Esetleg 1 mail címet is közreadsz?

Andi,
"Az a legrosszabb az egészben, hogy az ember már azon görcsöl, hogy nem szabad rágörcsölni..."
Egyet értünk...

Pinkman írta...

Az izomlázszerű fájdalmat már sokaknál olvastam, és mindig jó jel volt:) ++++++++++++

Névtelen írta...

Szia,

Barkinek, akar Neked, akar a blogodon keresztul.
ivett5@me.com

En abban hiszek hogy a test kezelesen kivul szukseges a lelekkel is foglalkozni. Ha valakinek van igenye ra hogy beszelgessen errol akkor megtalalja az utat hozza. Legyen azjoga, Reiki, kinezilogia, meditalas... Mindnek egy a celja :)

Ivett

Csigusz írta...

Pocikam! Szerintem a sikeres lombikosok jo 90%-a "ragorcsol". Aztan megis sikerul. Szoval egyet ertunk ;)

Nekem tetszenek ezek atunetek, azt azert el kell, hogy mondjam.

Pocilakóra várva írta...

Pinkman,
Köszönöm!

Ivett,
Neked is!

Csiguszkám,
Köszönöm! Ami "megrémisztett" inkább az az volt, hogy a mellfeszülés csökkent.

mrsg írta...

Nem lehet itt nem gorcsolni te lany csak tulelni. Es se hulye nem vagy se gyenge. "Csak" volt beultetesed es jar az agyad ahogy barki masnak akarmitis mondanak :D

Pannaa írta...

...én nem tudok semmi okosságot írni... csak szukolok... csak sokat gondolok Rátok... csak benézek naponta többször...

andi írta...

Nagyon nagyon szurkolok!!!drukkolok a csöppöknek, hogy maradjanak veletek!!!!

Pocilakóra várva írta...

Nagyon köszönöm Nektek!
Marcsy, Panna, Andi...

Hanna írta...

Jaj Poci nem vagy hülye és szerintem ezt nem lehet elengedi. Akaratlanul is ott motoszkál addig amíg nincs meg a gyümölcse. Ahogy Tina is írta, ha sikerült azután is mindig lehet valamin aggódni.
Szurkolok!

Pocilakóra várva írta...

Hanna,
Köszönöm!

FElla írta...

Poci,
1. szerintem tök mindegy hogy rágörcsölsz vagy elengeded, ettől nem függ!
2. az izomlázszerű tünet szerintem is jó. Nekem pl az nincs, nem volt a múltkor se. Ennek ellenére terhes lettem múltkor is most is, múltkor tudjuk mi lett a vége, most még nem.
De én azt sem tudom hogy a különböző has fájdalmakat ki hogy éli meg. Heni pl. mindenhol "hasi huza-vonát" írt. Cicmorgó írta az izomlázat. Pedig lehet hogy a kettő ugyanaz csak máshogy érzi az ember. Mindenesetre a mensis görcsölést szerintem mi mindannyian felismerjük és ami nem az, az a "jó" fájdalom.
De én olvastam sok olyat is aki azt írta hogy mensisen görcsölt aztán terhes lett már szült azóta.
Szóval tök mindegy mit csinálsz!!!
Mikor tesztelsz?

Pocilakóra várva írta...

Fella,
Tudom, hogy igazad van, csak baromi nehéz.
Hétfőn megyek vérvételre, ha addig nem kezdek el vérezni...

FElla írta...

Hétfőig már kihúzzuk valahogy. Addig meg, parázz, ne parázz, ahogy épp jön. Nekem tavaly a problémás terhességnél azt mondta az asszisztensnő a kórházban hogy mivel az első hetekben az embrió teljes vér- meg minden egyéb rendszere külön van az anyáétól, SEMMIT nem tudsz sem érte, sem ellene tenni. Ami akkor nekem borzasztó volt, mert éreztem hogy veszítem el. Viszont, most mindig erre gondolok hogy tök mindegy mit csinálok nem rajtam múlik. Persze alkalmazom a "nincs semmi baj" többezerszer történő elmotyogását, valamint már rengeteg draft post-ot írtam, amiket ki se rakok, de ez mind valahogy segít továbblendülni.

Pocilakóra várva írta...

Most jó...Melus barátnőm volt itt, sokat rötyögtünk, és valahogyan tegnap estére valami nyugalom szállt meg...bármit bele lehet képzelni, miért...volt már ilyen időszakom...