2014. szeptember 19., péntek

Punctio...

Úgy zajlott, mint az előző...sőt!
Az altatóorvos tök rendes volt, mert jobb oldalon van normális vénám, és oda szúrt...nem kísérletezett holmi kézfej vénákkal. Kaptam Emetron-t/központi hányáscsillapító, mert ide a Cerucal kevés/.
Majd jött a 2. fecsi tartalma, és seperc alatt filmszakadás lett...
Ilona/műtősnő/ előtte még hülyéskedett is velem.
Az őrzőben Emi volt, és Anikó. Jó fejek, segítőkészek voltak.
Viszont oly'annyira fájt a hasam, hogy kérnem kellett fájdalomcsillapítót/Algo+No-Spa kombó/.
6 petelányom lett...ma átlagosan ez a szám uralta az őrzőt...
Nem is számítottam többre, hiszen majdnem ugyanaz a protokoll volt, mint februárban.
Holnap telefon, aztán majd eldől, hogy hétfő, vagy elviszik őket szerdáig...

5 megjegyzés:

NMartina írta...

Csak lazán Poci! CSAK LAZÁN!

Pinkman írta...

A 6 az szép szám:) Mitől függ, hogy hétfő vagy szerda? (Tudod,Poci, még nem vagyok otthon a témában:))

Pocilakóra várva írta...

Tina,
Azon vagyok, köszi!

Pinkman,
Köszi!
Na, ilyen még nekem sem volt, de Tina jártas ebben, ha jól gondolom.

NMartina írta...

Szerdára csak a legerősebbek maradnak, tehát pl. 2 petesejtnél nem mernek rizikózni hogy elvigyék őket 5 napig.
A megtermékenyített sejtek 3 napos korukig egyfajta táptalajban vannak. 3 naposan kinövik - nem nagyságban - és átteszik őket egy másik táptalajba. Na ezt a procedúrát nem mindegyik szereti...

Pocilakóra várva írta...

Tina, köszi!