2010. február 25., csütörtök

Ambivalens érzések

Nem tudom ésszel felfogni mi van velem...
Lázasan kutatom a neten a megmaradt Decapeptylt , hiszen úgy olcsóbb, mintha akkor helyben kellene kiváltani, ugyanakkor bennem van a félsz a tárolása miatt...
Tegnap este beszélgettünk erről, és nem láttam férjem arcán a lelkesedést, bár tudni kell rólam, hogy amit egyszer a fejembe veszek, azt véghez is viszem bármi áron...
Nem veszekedtünk, nem történt szóváltás, de már sírva fakadtam...ismét...még mindig túl érzékenyen reagálok dolgokra...
...Ahogyan ma is...fojtogatott a sírás, és hiába vagyok elszánt, önfejű, ha az anyagi lehetőségeink végesek...
Itt a tavasz, és eldöntöttem, hogy ha már újabb IVF-re nincs esélyem, a sporttal lefoglalom magam...ismét futni kezdtem...el sem tudom mondani azt az érzést, amit akkor éreztem, amikor az első 10 méterem megtettem, azt hittem, feladom, de a lábaim csak vittek előre...azt hiszem, ezt hívják adrenalinnak...:)
Már nagyon hiányzott az e fajta mozgás az életemből...el sem tudom mondani, mennyire...
Úgy is vannak emberek, akik a súlyomra megjegyzést tesznek, ezt elkerülendő, megmutatom, hogy talán érek én is valamit...

2 megjegyzés:

Hajnalka írta...

Szia! Hogy mindig az a fránya pénz kérdés jön elő, még ebben a helyzetben is! Miért nem lehet az ilyet jobban támogatni, mikor nagyon sok párnak van a fogantatással gondjuk?! Vagy éppen ezért, jó sok pénzt hoz a kasszába nekik! Nagyon sajnálom, hogy ezt írod, pedig reménykedtem, hogy az újab próba alkalmával sikered lesz!! Az jó, hogy sportolni kezdtél -mondom én a csekély 35kg túlsúlyommal :o( legalább valamiben örömödet leled, amit szeretsz. Látod, megtalálod azt, amivel kicsit kikapcsolsz, s még örömödet is leled benne, s persze az egészségednek is jót tesz. Én is szeretnék megszabadulni pár rám tapadt, s hozzám nagyon ragaszkodó kilótól, csak valahogy mostanában nincs akaraterőm újra belevágni, mert az egész életem eddig mindig a súlyom körül forgott, s most valahogyan nem megy. Pedig ha 1X sikerül ( a cél érdekében mindent alapon!) lefogyni 16kg, akkor most is sikerülnie kellene. Csak az a fránya akaraterő. Azt hiszem össze kéne kaparnom magam kicsit, mert így nyáron megint csak elbújok a tömeg elől, strandról pedig nem is álmodom, mert nem érezném jól maga. Na már megint sokat papoltam, s feltartottalak. A szóváltás miatti sírvafakadás pedig nem csak rád jellemző megnyugtatlak -ha ez egy kicsit is vigasztal.

admin írta...

A pénz az nagy úr! :-s
Kinek akadtak már problémái a súlyoddal????
Nem hinném, hogy 3-5 kg-nál több felesleg van rajtad... :-)
Persze ettől függetlenül kell a sport, főleg, ha még örömödet is leled benne.
Én tuti nem tudnék belefogni! :-p
Hallom tegnap nem volt doki... Bírom, amikor mondja, hogy x hét múlva találkozunk, de Ő meg nem megy... Na nem mintha akartam volna mérekezni, meg ilyesmi, ráér az a jövő7en is. Meg tán a kollegina is hiányolt minket... :-)