2011. május 19., csütörtök

2. Konzultáció

Reggel iszonyat vesefájdalomra ébredtem, azt hittem, ugrik a nap...de összeszedtem magam, és elindultam "meghódítani" a sorsot...
Utazás közben hívott 1 régi sorstárs, akinek nagyon megörültem! Találkozni szerettünk volna, de sajna nem úgy alakult! Na, de sebaj, majd legközelebb!
Koptatva a Klinika lépcsőjét, lejelentkezés után el kezdtem olvasni 1 kölcsönkapott könyvet- A Suttogót...
A velem szemben lévő padon 1 csapat diskurált az IVF-ről...mi zajlik, és legfőképpen hogyan...szóba elegyedtem velük, mint aki nagy rutint szerzett már e téren...
Észre sem vettem, úgy repült az idő...és láss csodát, 11. 30-kor megjelent a kijelzőn a számom...el sem akartam hinni, hogy ilyen hamar bejutottam... :)
Gyors UH vizsgálat, petefészkek rendben "felkiáltással".
Május 31-én vérvétel, és újabb UH.
Megkaptam a Gonapeptylt! :)
Holnap után indul a szúrás! :)

3 megjegyzés:

Mesi írta...

Nagyon szorítok Neked! Puszi! :)

Eperke írta...

Szorítunk nagyon-nagyon!!!

admin írta...

Remélem, most már tényleg sikerül meghódítanod a sorsot!
Te már a suttogót olvasod? :-)