2011. május 22., vasárnap

Félelmek...

Tegnaptól el kezdtem szúrni magam ismét...nagyon fura 1 érzés...
Be is pirosodott körülötte, de nem aggaszt, majd elmúlik...
Ami annál is jobban-ez kimaradt a pénteki postból-hogy a vesefájdalom nem szűnt, és elugrottam a háziorvoshoz, előtte a védőnő barátnőmhöz, és a vizeletemben masszív pyuria(gennyvizelés) mutatkozott...mondta is, hogy reprezentatív is lehetne...
Kaptam rá Nolicin-t napi 2*1 szemet kell szednem...nagyon remélem, hogy nem fog bekavarni a Gonapeptyl-nél; bár megnyugtattak, hogy ez antibiotikum, a másik pedig hormon, és a kettőnek nincs köze egymáshoz...
Szüleim sírjára virágot vittem, és nem tudom megérteni még most sem, hogy miért "csendesedem" le a temetőben, mint aki számára megszűnik létezni a világ, és húz a temető csendje...

1 megjegyzés:

Nikletty írta...

szia
egy zugolvasód vagyok... nagyon drukkolok Neked...
S hidd el, valóban nagyon fontos, hogy csak pozitívan, amennyire csak lehet!
Igen is sikerül nektek is, hamarosan kisbabátok lesz - csak erre gondolj!
Szurkolás!