2011. május 31., kedd

1 sírós nap...

Gondoltam nem ülök ma ide megírni a "beszámolót"...
...aztán mégis itt vagyok...
A délelőtt csupa pozitívan telt, a Gonapeptyl mellett még mindig nem jelentkezett a menstruációm, ami nem feltétlenül jelent gondot, hiszen a betegtájékoztató is rögzíti, hogy vagy jön, vagy sem...ebből kiindulva reméltem, hogy jól reagálok a szurira, és ma megkapom a hormontapaszt...
Reggel gyors vérvétel/ösztradiol szint/, majd 1 kedves régi "bajtársnővel" csevej, és várakozás...
Eredmény rendben, tapasz recept a kézben! /közben megspékelve 1 kis Canesten recepttel is... :( /
Hazaérve gyógyszertár, Dermestril 50 tapasz nincs, és nem is rendelhető...
Na, ekkor kezdődött a kálvária...a létező környékbeli patikát sorra hívtam...hiánycikk-jött a válasz!
Mérgemben már sírva felhívtam azt a patikát is, ahová a prof. az emberkéket küldi, és kiderült, hogy ott is az! Én naív...
Kaptam 1 másik kedves IVF-s társtól 4 darabot, amiből kettőt el is kezdtem használni, hiszen mára annyi volt betervezve...talán ezért is voltam annyira magabiztos, hogy nekem minden sikerül mostantól?
Holnap hívom a Klinikát, és kiderül, hogy mit kapok helyette...
Csak félek...félek attól, hogyha hatástanilag más lesz, ezzel nem kavartam-e be?...
A férjem vígasztal szegény, hogy hiába mentem volna be abba a gyógyszertárba, jöttem volna haza, hátha a környéken lehet kapni...igen...ha nincs itthon az a 4, akkor még visszautazni Pestre, és talán már vissza sem értem volna a Klinikára...ugrott volna az IVF...talán így is... :(
Felelőtlenségnek érzem részemről...és hibáztatom a prof-ot is, hogy nincs tisztában a lehetőségekkel...mert könyörgöm, mennyi vidéki jár fel?...

3 megjegyzés:

admin írta...

Hát igazán tudhatta volna a doki, hogy hiánycikk. Ez állítólag nekik megjelenik a rendszerben..., vagy nem lát?????

Luna írta...

:(

ezt neki tudnia kellene!

drukk a mai napra!!

+++++

Eperke írta...

Szerintem is a dokinak tudnia kellett volna:-(
De sajna ez van...
Mindenesetre szoritok,hogy rendben legyen minden:-)