2012. január 19., csütörtök

Mi érhet még?

A mai nap katasztrofálisra sikeredett...
Nem volt elég, hogy korán reggel már a drágalátos kolléganő simán beleszólt a munkámba, délután még folytatta, ja és kedden úgy bejött dolgozni, hogy még nem is köszönt, bár ez érdekel a legkevésbé; de ezt még ma megspékeltem annyival, hogy kibeszéltem őt, de úgy, hogy ő is hallja...
reakció semmi...és még én húztam fel magam rajta, és nem hogy tovább provokáltam volna, /bár azzal meg azt érem el, hogy simán az arcomba nevet/; inkább "kimenekültem" a helyzetből...hát milyen ember vagyok én? :((
Nagyon bánt, hogy nem tudom az ilyet elvből magasról...

1 megjegyzés:

admin írta...

Pedig tényleg pont azt kellene már! Tudom nehéz, de így csak Te teszed magad tönkre! Inkább hadd egye Őt a fene, hogy nem érdekel téged..., és inkább érezzétek jól magatokat ketten a másik kolleginával!!! Nem?????
Pusszantás!