2012. január 25., szerda

Zumba, tortilla...

Zumba, tortilla, charlotte...ilyen sorrendben :)
Kezd hagyománnyá válni /bár még 2-3 alkalmat nem lehet annak nevezni/, hogy kedden edzés után Melus barátnőmmel, és Andikával beülünk tortillázni hozzánk, és közben beszélgetünk...ha hagyom :)
Tegnap okos kislány létemre nem kotyogtam bele a beszélgetésbe, és örültem, hogy jól érzik maguk nálunk...legalábbis a tendencia ezt mutatta...
Míg én sütkéreztem, addig ők a garázsban "ámultak" Férjem legújabb alkotásán...
...Örülök, hogy ilyen jó emberekkel vagyok körülvéve...

3 megjegyzés:

andi írta...

szia
nagyon örülök, hogy a rossz munkatársak mellett ilyen jó emberek is vannak melletted, akikből erőt meríthetsz..no és a zumba!!irigyellek a kitartásodért..

Névtelen írta...

Nekem is tetszik a zumba, bár még csak neten láttam. Egyszer lehet kipróbálom. Jó lehet egy ilyen csapatban táncolni és utána traccspartizni. DD

admin írta...

Már megint egy alkotás? :-)