2012. január 21., szombat

ZUMBA MARATON 2. /Jótékonysági zumba/

Délután Vácszentlászlón nyomtunk le 3 órás zumbát 1 edző javára, aki a karácsonyi zumba partynkra hivatalos volt, de útközben autóbalesetet szenvedett, és azóta nem tud órát tartani; ráadásul egyedül neveli a kislányát...
Ezen felbuzdulva csoportonként összefogás történt 14 edzővel/köztük 2 pasi/.
Ahogyan megnyitották a rendezvényt, és sorolták az edzők nevét, Andikánál olyan üdvrivalgásban törtünk ki, hogy csak néztek.../szerintünk ő még örült is neki/ :)
Sajnos csak a hátsó sorok egyikében jutott hely, ahonnan a koreókat nem igazán jól lehetett látni, ezért volt, hogy teljesen más lépéseket iktattunk be...bár a zumba lényege, nem is a pontos utánzás, hanem a mozgás...
Edina Férjem kedvenc zumba koreóját léptette el velünk; ennek kifejezetten örültem/Selypen mutatta először/.
Gyuri pedig a kuduro-ra azonos koreót mutatott be, mint amit Andi is megtanított nekünk.
Volt 1 edző, aki a 11 éves kislányával lépett fel, és megállta a helyét!
Andikánk sem maradhatott el, a színpadon erősítettem csapatunk/Tunak-Tunak: hastánc, Bailando/.
Furcsa, de nem voltam ideges...én, aki mindig mindenen stresszel...
Itt is volt tombola, ahogyan Selypen is, és nagyon sok mindent a csapatunk hozott haza :)
Ezután még kitaláltuk, hogy Heréden most lesz edzés, nem kellene kihagyni! Andika nagyon fair volt.
Egyöntetű vélemény az volt, hogy az az 1 óra többet ért a 3-nál...a selypi maraton is jobban tetszett a többségnek/többek között nekem is/, de nem bántam meg, hogy részt vettünk ezen is, pláne, hogy jött a visszajelzés, tudtunk segíteni Giginek.
Kicsit túlpörögtem magam, de számítottam rá az előzőből tanulva.

Nincsenek megjegyzések: