2012. június 3., vasárnap

Csalódott vagyok...

A régi banda már nem a régi banda többé...eddig is szétszéledtünk, mindenki élte a maga életét, de ez tegnap csapódott le valójában...
Van, akivel 8 éve nem beszéltünk, és jó volt a viszontlátás öröme; de volt olyan is, aki annyira megváltozott, hogy jobb is lett volna, ha kimarad az életünkből...
Annyit még hozzá kell tennem, hogy 1 pár 6 hónapos kisfiukkal érkezett...a srác Férjem osztálytársa volt valamikor...megjegyezte először nekem, hogy nem gondolta volna, hogy Norbi előbb lesz apa, mint ő...aztán Norbinak csak annyit, hogy irigyli őt...~na ekkor már eléggé összefacsarodott a szívem~...
...és sorban el kellett mesélnem a várandóssággal és meddőséggel kapcsolatos eseményeim...
/de szar ezt így egymás mellett látni/...
...Felemlegettük a régi összeülős beszélgetéseket, a közös nyaralásokat...aztán volt olyan is, akinek a partnerével 1 szót sem szóltunk egymáshoz egész este alatt...
...aztán a vőlegény 2 legjobb cimborája eltűnt vagy 2 órára...és ebből olyan vita kerekedett ki, hogy hiába mentünk Zsanettékkal, Elviráékkal jöttünk haza...a csaj még ránk is fújt emiatt, hisz a szokás, együtt jöttünk, majd együtt is menjünk, de közben a drágalátos párja sem maradt józan...és köszönöm az elszállós balhéból kijutott a múltkoriban...pedig én csak tanúja voltam...
Az esküvő egyébként gyönyörű volt...zokogtam a szülő búcsúztatónál...nem kell mondanom, miért is...
...a menyasszony menyecskeként is tündöklő formáját hozta.
...annyi rossz volt az egészben, hogy az eső miatt erkély-jelenet, nem pedig szabadtéri szertartás volt...
A zenekar...hát...amit kértünk lejátszották, ezzel nem is volt gond; de mire megjött a hangulat, addigra ők váltottak, és az örömszülők táncoltak a fiatalok helyett...
Ja, és közös képek sem készültek a csapatról... :(
Amennyire be lett harangozva, úgy kellett csalódnom az egészben...de nemcsak én csalódtam, mint kiderült...
Lehet, hogy én vártam túl sokat...

3 megjegyzés:

Édes kis pöttyöm írta...

Azt hiszem mindenki életében eljön az időszak, amikor csalódik vagy épp szortírra kerülnek emberek. Amivel egyébként nincs is gond, hiszen ez az élet rendje. Nálam ez nemrég történt meg és hozzáteszem sokkal könnyebb lett a lelkem. Most állok egy nagy változás előtt, hogy hova merre és nem akarok csalódott lenni ... sajnállak.

admin írta...

Sajnálom, hogy nem lett olyan szép az a nap!

Pocilakóra várva írta...

Köszi Csajok!