2012. június 9., szombat

Vegyesen...

Csütörtökön semmi kedvem nem volt menni edzésre, de mivel Melus jött, ezért gondoltam, üsse kavics...talán utoljára. Ő egyszerűen nem érti, hogy nem lehet figyelmen kívül hagyni Andi megnyilvánulásait...
...de mindegy is, mert az edzésen én szólogattam be a drága edzőnknek...
Aztán érdekes módon tegnap normálisan írt nekem a mai fellépéssel kapcsolatban/amire végül nem mentem, mert szép számmal összejöttek a fellépők, most pedig sütök, és edzésre sem akarok menni/... :S
Fura 1 lány vagyok, ugye?...
Ma a kötelező jelleggel részt vevés volt napirenden...főzőverseny volt a munkahelyem városában, és mi is neveztünk csülkös-káposztás babbal...az eredmény hirdetést már nem volt időm megvárni...
Ja, és jut eszembe, tegnap bográcsoltunk Feleség és Férjjel/Orsi és Gabi/ :) ; és én még 01.00-kor a sütit formáztam.


Nincsenek megjegyzések: