2012. június 6., szerda

IR és ovuláció?...

A kettőnek csupán annyi köze van egymáshoz, hogy kedd hajnalban baromi nagy fájdalomra ébredtem...mindkét petefészkem környékén csak úgy hasított a fájdalom...a magas fájdalomküszöböm most nem bírta az iramot... :(
Nem értem...ha tegnap ovuláltam /cn.17/, akkor ma már miért vagyok tele pattanásokkal? A vérzés előtt 1 héttel szokott így jelezni a szervezetem...még 1 IVF, és elszáll a hormonműködésem /ezt úgy mondom, mintha azóta rendben lenne/... :S
Az IR controll pedig igencsak esedékes volt már...1/2 évvel már így is csúsztam...a cukros lötyivel még mindig nincs bajom, és ami a szuper az egészben, hogy a laborban megengedték, hogy a háziorvos asszisztense vegye le a vért, csak nekünk be kellett vinnünk!
Eredmény holnap.

Nincsenek megjegyzések: