2012. június 1., péntek

Esküvő...

Holnap Férjem gyermekkori barátja igába hajtja fejét... :)
A meghívó kihozatalkor beszélgettünk, láttam Orsi ruháját telefonban, és jó bulinak ígérkezett...viszont kicsit összeszaladtak nálunk a dolgok...
A szűkös anyagi helyzet miatt le akartuk mondani a megjelenést, de nem tágított a srác, hiába kérleltük...a régi, gyermekkori barátokkal akar bulizni egyet...üres kézzel mégsem mehetünk...
Nehezen, de megoldódott...
Sokat köszönhetek Dia barátnőmnek is, aki a nagy generált elvégezte rajtam :)
...és a héten igyekeztem csak fehérjét és/vagy leginkább semmit enni...tudom, hülyeség, de legalább vizet vesztettem...
Mennyire összefüggéstelen bejegyzés lett ez...

3 megjegyzés:

admin írta...

Ja, értem már! Hogy legyen a sütinek! :-)))
Érezzétek jól magatokat!
Puszi!

Daisy írta...

Jó szórakozást! Egy esküvő jó érzéssel tölti el az ember szívét! :-)

Pocilakóra várva írta...

Így van! :D
Köszi!
Puszi