2013. május 12., vasárnap

Nagyon-nagyon fáradt vagyok...

Rég volt ilyen eseménydús hét, mint a mostani...minden napra jutott valami...
...keddig, ugye tudjuk, mik zajlottak, majd jött a szerda zumbával zárva a napot, csütörtökön továbbképzés haematológiával egybekötve.
Már reggel 3/4 8-kor ott voltam, de Edit az asszisztens, aki nem mellesleg zumbás csapattárs :) , szólt, ha megoldható jöjjek vissza 12-re, mert jó páran már vannak előttem~pedig elvileg, amikor az időpontot kértem, a gépben 6. voltam...nem hibáztatom, nem ő tehet róla, 2 hetente van csak ilyen rendelés...
Aztán szólt ismét, hogy a Főorvosnő csúszik, inkább 13 órára menjek vissza, de kopogjak feltétlenül...
Időben vissza is értem, hajszál pontosan, de természetesen nem kopogtam, mert reggel mesélte, hogy a múltkoriban is meg akarták verni őket, amikor előre vették azt, akinek igazából még lett volna ideje...
Szerencsére kijött 13.30 magasságában, és szólt, hogy nemsokára én következem...
Kb. 14 óra előtt 10 perccel már bent voltam, és 40 percet bent is tartózkodtam, mert részletesen kikérdezte a Főorvosnő a családi anamnaesist.
Kiderült, hogy neki is 8 évre rá sikeredett a gyermeke, mondta ő is, hogy majd jövőre már nekem is lesz...
Végtelenül kedves 1 nő...
Elvileg magas vas értékkel mentem hozzá, de kértem, hogy segítsen abban, hogy végezzünk el minden olyan vizsgálatot, amit lehetséges a következő lombik előtt...kiírta a hormon/pajzsmirigy/, és labor paramétereket, majd ha meglesz a ferritin érték, telefonálnom kell, és haemochromatosis/vas felszívódási zavar/ irányában tovább vizsgálódunk, ha kell...
Azzal jöttem ki~mert hiába szakrendelés, de az ember lányába szorult annyi illem, hogy megkérdezze mivel tartozik ennyi jóság után~1 gyermekkel...
Pénteken Zacher dr. előadásával zárva a napot, készültem a szombati Fitbalance-ra...
Ma pedig Csibés találka van, de ezen sajna nem tudok részt venni...este pedig a tegnapi elmaradt zumba edzés...

2 megjegyzés:

admin írta...

Nagyon fáradt?
Pedig ez olyan "fitt" bejegyzés lett, nem szomorkodós.
Olyan igazi Te vagy most! :-)
Pussz!

Popi írta...

Én sem a fáradtságot szűrtem le, hanem az energiát :) Csak így tovább!