2013. május 30., csütörtök

Orvostól orvosig, közjegyző, és miegymás...

Kezdődött azzal a tegnap reggelem, hogy az asszisztens Csajokhoz ki éhgyomri vérvételre, inzulinra. Majd cukros lötyi ivászata, ami magában nem is lett volna gáz, hiszen nem először iszom, de a cukor megkövült, és szó szerint el kellett rágcsálnom...már a hányinger kerülgetett...megértem a várandósakat...
30 percenként szúrás, és nem tudom mi volt, de ahogyan megszúrt Melinda, elindult a vérem, majd nagyon lassan folydogált...2 kémcső kuka is lett emiatt...
De nagyon rendes volt, mert ma reggel már korán hívott, hogy ugye jól vagyok, eredmény?...
A vérvételek között írattam gastro beutalót...de milyen jól tettem!
Ugyanis berohanva a laborba, szerencsémre Böbe barátosném dolgozott, és megjártam a haematológiát 1 gyors infó cserére, majd áttelefonált a Gastro-ra, hogy itt lennék.../időpont hivatalosan vagy 3 hónap múlva lett volna/...
Ott valami rém flegma asszisztenst fogtam ki, de a 14 órás közjegyzői időpont előtt bejutottam, és loholtam tovább...
Ki akartam sírni a vizsgálatokat, amiket lehet~itt meglehet/ett rólam a vélemény..., bár a doktornő azzal indított, hogy segíthet valamiben?~cöliákia panel lesz, semmi más...vagyis laktóz intol. kilégzéses vizsgálat 06.14-én, ami frankó, mert akkor van időpontom pajzsmirigy szakrendelésre is...
Kért 1 vérképet, széklet Weber-t /3 mintát/, és 19-ére előjegyzett gyomortükrözésre...
Utóbbi 2 szerinte a nagyon alacsony vasam miatt, nincs-e rejtett vérzés...
Az előbbit is nehezen fogom tudni kivitelezni, de a gyomortükrözésről dalolva mondok le, hiszen nem végzik altatásban...
A közjegyző is külön story...kell nekem az idegeimen táncolni, és nem dűlőre jutni...de hétfőn már sírva lezártam a témát, miszerint lemondok a  nagyanyám által örökölt mit tudom én hányadrészről...nem kell a cirkusz...
Közben pedig utánanéztünk a laborban a thrombózisos paneleknek, és Leiden-t nem végeznek, és a maradék 3 kb. 18 ezer Ft-ba kerül...
ENA-t még próbálok kérni a haematológustól
AMH, CA125 pedig marad nőgyógyászati síkon...
Holnap délután pedig reményeim szerint hívom a Kaálit...

4 megjegyzés:

Popi írta...

Belehúztál :)
Remélem mihamarabb meglesz minden eredmény!

admin írta...

A felét nem értem, de akkor is hajrá! :-)

Havanna írta...

Jól van az, ügyes vagy! Szépen haladsz előre :)

Pocilakóra várva írta...

Köszönöm! :)