2013. május 31., péntek

Zumba fellépés...

Jól felcsesztem magam a hülye automatán, ezért úgy indultam útnak, hogy sietek is haza...ellenben Melus szépen rábeszélt, hogy menjünk~ha már fellépni nem tudunk/akarok~nézzük meg a csapatot az egészségnapon...
Férjem elment dolgozni, és ezáltal úgy is üres lett a délután...
Mire lekerekeztünk, még csak 3 csapattárs várt parázva a helyszínen...be kellett/volna/ állni nekem is...
Ugye ilyenkor mentőt kell biztosítani a rendezvény helyszínén, és örömömre sógorom volt az egyikük...beszélgettünk, még neki is mondtam, hogy én ugyan fel nem lépek, erre tessék...
Andikával együtt 11-en voltunk egyen pólóban...igaz, hogy mindenki tévesztett~elmondás szerint~de vigyorogva csináltam végig! /Nem úgy, mint tavaly itthon.../
Kérdeztem is sógorom, hogy nagyon bénák voltunk?, mire kiakadt, hogy ő nem is figyelt csak 1 pillanatra, hiszen megmondtam az elején...de szerinte marhára megerőltető...na, ja, látnia kellene 1 edzésünk...
Még bő 1 órát kint voltunk, rengeteget nevettünk, már a könnyünk csordult; Melus hozta a formáját,~közben Bea barátnőmnek kértem képet aláírással Cserpes Laurától~és ki-ki ment a maga dolgára...

Nincsenek megjegyzések: