2014. április 4., péntek

A tegnapi nap margójára...

Annyi még hozzátartozik a reggelhez, amint tegnap írtam is, hogy sok minden szóba került tegnap a Dokinál...Kretty nyomán a speed fit /lehet, nem jól írom/. Hála a sorsnak, hogy azóta minden rendben van, nem rázatták meg ismét! Mondtam is neki, el ne tegyék láb alól, mert akkor mi lesz velünk!?
...
Délután még próbálgattam hívni, a Clexane miatt, de eredménytelenül...
Inkább ismét sms írásra adtam a fejem, pedig mennyire nem szeretem!
Nekem valahogy az élő beszéd más...fontosabb, nyugodtabban kivitelezhető, és sorolhatnám...
A Tündér Doki visszahívott kb. 17 óra magasságában, és nem kell a clexane...nem értem...
Jucus barátnőmmel csavarogtunk egyet, de egyfolytában ezen járt az eszem...
A teljes lombikhoz kell a stimu miatt, ezt mondta....de ez nem befolyásolja a megtapadást? Nézzetek hülyének, és nem is arról van szó, hogy nem bízom a dokiban, csak nem értem az összefüggést...

2 megjegyzés:

kretty írta...

Nem ér engem lebuktatni a dokinál (speedfittness)

Pocilakóra várva írta...

Értettem... :)