2014. április 11., péntek

Gyerkőcök...

A Csajoktól még szerdán kértem segítséget az ügyben, hogy  vigyáznom kellene 3 gyerkőcre/kettő 2 éves ikerlány, és 5 hós kisöccsük/, de ugye ott lesz a transfer, és be merjem-e ezt így vállalni?
... és ők szívesen véleményt formáltak, amit ezúton is köszönök!
Ugye, a történtek hatására gyorsan el is oszlott minden kételyem, és bevállaltam a felvigyázást.
Cirka 2 órára gondoltam, de csak 1 óra lett belőle...
Édesek voltak nagyon...
Játszottunk, zenéltünk, táncoltak a lányok, a pici pedig bele-bele gagyogott. :)
Nagyon feldobódtam, az már tény...
Persze, /én rossz :) /kihasználtam azt is, hogy felvehettem őket, babusgathattam...
Férjem nem volt otthon, és este, amikor hazaért, csak annyit mondott, miután elmondtam, hogy tündériek voltak a kicsik, hogy 1 órára volt 3 gyermekem...



Nincsenek megjegyzések: