2010. február 17., szerda

Elég egyszer és mindenkorra

Azt hiszem ma ismét a tegnapi szokott formám hozom.
Annyira dúlnak bennem az indulatok, hogy egyszerűen nem vagyok képes megálljt parancsolni kitörő érzelmeimnek. A vérzés még mindig sehol, teszteltem, bár úgy is tudtam, hogy negatív lesz, azt hiszem, elment az eszem; de mit is várok?
...hiszen jelenleg az áldatlan állapotban még áldatlanabb van...
...míg más már az x-edik gyermekét várja, akit természetesen-neki természetes, meg kell jegyeznem-eldob magától, úgy, hogy cirka 1/2 évvel ezelőtt 1 másikat.
Sajnálom, nincs jogom pálcát törni, és még kényszerülhetek én is bármilyen élethelyzetbe az anyagiak terén, de könyörgöm, az abortusz nem fogamzás gátló módszer!
...míg itt kínlódunk azért, hogy nekünk végre legyen...már nem tudom mit akar velem az ÉLET...ezek szerint számunkra nem létezik gyermek, aki szívesen születne közénk...
Ellentétben azzal, hogy ugye mások semmibe vesznek, és a munkám sem tudom szívvel-lélekkel végezni...:(

2 megjegyzés:

Hajnalka írta...

Jujj, ez megint egy nagyon nem jó nap! Remélem hamar megbecsülik a munkádat! Szerintem sem fogamzásgátlás az abortusz, de néha szükséges -persze nem 1 embernél évente párszor! Remélem az a bizonyos vérzés megérkezik (mivel teszteltél, s negatív lett :o( ), s újult erővel nekifoghattok a számotokra kívánt csöppség "elkészítésébe" :o) Remélem tudsz erőt nyerni még!!!! Drukkolok, minél hamarabb talpra tudj állni!!

admin írta...

Húúú, de nagyon lent vagy megint... :-S