2010. február 22., hétfő

Rövid összefoglalás az elmúlt hét történéseiről...

A múlt hét nem az elképzeléseimnek megfelelően sikeredett.
Nagyon zaklatott voltam, állandóan sírhatnékom volt, mégsem tudtam kiadni magamból a feszültséget, aztán szombaton valamelyest sikerült könnyek formájában...
Munkahelyi gondok igencsak adódtak az életünkben...míg nekem sikerült teljesen padlóra vágni magam, addig férjem szombaton leszámolt az idegi terheltség miatt...nagy kőtől szabadult meg a drágám...
Én sem érzem jól magam a helyemen, de dolgoznom kell, hiszen kiadások mindig vannak...
És még a vérzés sem akart jelentkezni, egészen addig amíg a fórumos csajok javaslatára el nem kezdtem szedni az Aspirint Folsavval kombinálva, és ez megtette hatását!Köszönet érte!
...hiszen akkor ma látogatásra lettem volna ítélve a Klinikán, és ezt a lelki állapotomnak megfelelően mellőztem volna...vagyis mellőznöm is kell!:)
Nem merülök el az önsajnálatban, de hasznavehetetlen embernek érzem magam, ahogyan a barátnőm fogalmazta ezt magáról, pedig ő egyáltalán nem az!

1 megjegyzés:

admin írta...

Egyikőtök melója sem éppne a legtutibb, úgy látom... :-(
Legalább a Klinikára nem kelltt menni!